środa, 25 września 2013

To już rok!

Wczoraj minął rok odkąd jestem z Wami :) To był wspaniały czas, nie napisałam może stu rozdziałów, lecz mam nadzieję, że przez następny rok ukaże się przynajmniej dwa razy tyle co dotychczas ^^ 

Dziękuję wszystkim komentującym, a w szczególności Jazz, Rickmanickiej i Helenie Boham Carter  :) Każdy, kto zostawiał komentarz dawał mi siłę i inspirację do napisania kolejnego posta ;* 

Przy okazji wyszła także kolejna, swoista, uroczystość - 1000 wyświetleń i 300 komentarzy <3 Jak dla mnie są to kosmiczne statystyki o jakich nawet nie śniłam, naprawdę, dziękuję ^^ 

Informacyjnie chciałam również dodać, że opóźniony, i to niestety o dość spory okres czasu, post, ukaże się w piątek :) Przepraszam, że tak długo musieliście czekać, jednak zapisałam się na trzy konkursy przedmiotowe (polski, historia i biologia ;p), codziennie wracam o trzeciej do domu, a nad książkami siedzę praktycznie zawsze do przynajmniej do dwunastej, w szkole chodzę na trzy dodatkowe koła (choć mam jedynie dwie wolne godziny), zostałam przewodniczącą (z czego bardzo się cieszę :), zapisałam się do ministrantek oraz do sztandaru, no i lekko chyba przesadziłam, względem poprzedniego, okropnie leniwego roku XD Postawiłam sobie także cel, średnią powyżej 4,80, i zamierzam go zrealizować, więc mam nadzieję, że zrozumiecie, iż w tym roku będę tu rzadziej ale obiecuję zawsze, co miesiąc dodać przynajmniej jeden rozdział ^^ 


7 komentarzy:

  1. Wiesz, zazdroszczę Ci. Mieć w sobie tyle odwagi i pewności siebie a jednocześnie tyle chcęci na tą masę konkursów i zajęć dodatkowych. Ja może i bym chciała iść na konkurs z języka polskiego, do ktorego cisnela mnie polonistka, ale pomyslalam " a gdzie tam ja... " to samo bylo z kolkiem teatralnym i szkolna gazetka ;/
    Swoim zachkwaniem przypominasz mi Hermionę i raz jeszcze : zazdoszcze Ci.
    Graruluje, czekam i pozdrawiam.
    Bledy wybacz - tablet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <33 Odwagi możne jakoś specjalnie nie mam, pewności też, po prostu chciałam się choć odrobinę wykazać w tym roku szkolnym, pomyślałam ,,a czemu nie?" no i tak jakoś wyszło ;p Pamiętaj, musisz po prostu chcieć, postawić sobie poprzeczkę i tyle :) Mam nadzieję, że jednak się zapiszesz, nawet jeśli już nie w tym roku, to w następnym ;*

      Ps. Hahaha, Hermiona? Serio? XD

      Usuń
  2. Skarbie na początek gratulację! ^^ Rok to bardzo dużo. Nie masz pojęcia jak ja się cieszyłam, gdy miałam pół roku przygody ze swoim blogiem. To była bajka <3 Jeszcze raz gratulację i podziwiam za wytrwałą pracę i serce, które wkładałaś w każdy rozdział! Dziękuję <3 Ajć... mam rumieńca. Nie musisz mi dziękować ;3 Mam nadzieję, że niedługo będę u Ciebie 2 urodzinki :) Pamiętaj, że wieżę w Ciebie. Na olimpiadzie poradzisz sobie, średnią będziesz miała wyższą i uważaj bo teraz Jazz przesłał Ci pozytywną energię abyś pisała kolejne rozdziały *.*

    Gratulacje skarbie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jazz <33 Hahaha, podziękować muszę, bo naprawdę Twoje komentarze są okropnie motywujące ^^ Wybacz, że tak późno odpisuję na Twój cudny komentarz, ale nie mam praktycznie czasu :c Jeszcze raz dziękuję i powiadamiam, że energia dotarła szczęśliwie i bez uszczerbku do mnie i teraz krąży po moich żyłach - dzięki niej dziś pojawi się rozdział ;(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.